» Sitemap




Sidste nyt


I medierne



FynBus vinder igen prisen for bedste online kundeservice...
Kofoed & Co
26-05-2016
Kundeserviceprisen, som skal skabe inspiration i branchen og sætte fokus på vigtigheden af god kundeservice, er indstiftet af Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk, som står bag undersøgelsen og uddelingen af Kundeserviceprisen 2016.

For 2. år i træk har Fynbus vundet Passagerpulsens pris for bedste "Online Kundeservice"
Baggrunden for uddelingen af prisen er, at Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk har testet kundeservicen hos alle 15 trafikselskaber. Her stod det klart, at FynBus - ifølge "mystery shopping" undersøgelsen - i den grad leverede varen. Eller som Passagerpulsen udtrykker det: "Det, der gør Fynbus' hjemmeside til en særlig oplevelse er, at den er nem at overskue, sproget og tonen er imødekommende, og man fornemmer tydeligt, at den er lavet med udgangspunkt i passagerernes væsentligste informationsbehov".

Prisberegneren fremhæves
Som leverandøren bag websitet FynBus.dk, kan vi kun glæde os over at det tætte samarbejde med FynBus omkring udvikling af deres hjemmeside såvel som prisberegner-værktøjet, i den grad har båret frugt! Som en bruger kommenterer: "Jeg kan rigtig godt lide den måde, hjemmesiden er bygget op på med busruterne og tilhørende rutekort, som giver et rigtig godt overblik."

I en tid, hvor langt de fleste passagerer foretrækker at søge information og få besvaret spørgsmål ved at bruge selskabernes hjemmesider, bliver prisberegneren endvidere fremhævet som "meget brugervenlig" og der kommenteres:"I forhold til prisen blev jeg positivt overrasket over prisberegneren ude i højre side af hjemmesiden. Da jeg benyttede denne, gav den mig et nemt overblik over de forskellige priser, så jeg kunne se hvad der var billigst og dermed hvad der kunne betale sig."

Vi ønsker FynBus stort tillykke med igen at have vundet Passagerpulsens pris for bedste online kundeservice.


 


Print



Infostandere

Relevant information - når du har brug for det...

» Læs mere